Dieta Montignac

Ai constatat ca greutatea ta a scapat din frau? Sau tocmai ai obtinut greutatea visata in urma unei cure de slabire eficiente? Aici poti posta cum ai reusit sa slabesti sau poti citi cum ai putea sa slabesti cat mai sanatos si eficient.

Moderatori: miha1950, Nally, adi, maria MIHULESCU, kia, adinush, octavian, Moderatori

Avatar utilizator
jenyk
Incepator
Mesaje: 8
Membru din: 21/05/2007 05:34

Mesajde jenyk » 11/06/2007 02:30

adry ,te-as ruga f.mult sa-mi trimiti pe privat,toate informatiile [retete,ex.de meniu]cu privire la aceasta dieta.Italiana nu stiu!
iti multumesc!Astept cu mare interes!
poopici!

anemona
Incepator
Mesaje: 1
Membru din: 28/07/2007 07:44
Localitate: Alba

Mesajde anemona » 28/07/2007 07:58

Buna tutror sunt noua aici as vrea daca suneti dragute sa-mi spuneti unde pot gasi retete pt. prepararea meselor in acesta cura.Va multumesc.

Avatar utilizator
adry
Bucatar de elita
Mesaje: 2434
Membru din: 17/11/2006 05:16
Localitate: Salerno-Italia

Mesajde adry » 29/07/2007 10:34

anemona scrie:Buna tutror sunt noua aici as vrea daca suneti dragute sa-mi spuneti unde pot gasi retete pt. prepararea meselor in acesta cura.Va multumesc.


Anemona eu am cumparat cartile lui Montignac unde gasesti toate retetele lui. Daca nu gasesti cartile sau n-ai chef sa le cumperi te poti inspira de aici:
http://www.culinar.ro/forum/index.php?showtopic=12604

Maybelline
Incepator
Mesaje: 2
Membru din: 18/04/2008 02:27

Dieta Montignac - "the heart-atac diet"

Mesajde Maybelline » 18/04/2008 03:04

Aceast regim urmareste dieta Atkins, supranumita si dieta infarctului, iar doctorul Atkins care a promivat aceasta dieta a murit la randul lui de infarct.
Doctorul Montignac este destul de convingator in cartea sa, iar rezultatele dietei vin oarecum sa sustina punctul sau de vedere. Nu trebuie totusi sa neglijam rolul carbohidratilor in organism. Cerealele, cartofii, orezul au un rol f important in dieta de zi cu zi.
Eu am incercat regimul propus de Dr Montignac si intr-adevar am slabit 1o kg fara sa ma infometez, dar pot spune ca dupa cateva luni am avut cresteri in tensiune, dureri de inima si de cap ingrozitoare, si doar dupa ce am ajuns in Statele Unite si am aflat de dieta Atkins (care este de fapt acelasi lucru) si de efectele ei mi-am dat seama ca eram pe drumul sigur spre infarct. Pe langa asta trebuie tinut ca un regim de viata pentru ca imediat ce renuntati la el, reveniti la greutatea initiala.
Eu zic ca pana la urma tot sportul ajuta si e cea mai sanatoasa modalitate de a slabi si nu merita sa va puneti viata in pericol pentru cateva kg in plus.

Avatar utilizator
jenyk
Incepator
Mesaje: 8
Membru din: 21/05/2007 05:34

Mesajde jenyk » 17/09/2009 08:10

adry scrie:La subiectul pe care l-am deschis cu dieta Galland, Nicoleta a gasit acest link in italiana :?:
http://www.girlpower.it/look/benessere/leptina.php
Daca nu sti italiana pot sa-l traduc eu si ti-l trimit in privat (in cazul in care te intereseaza).Pana la urma am cumparat si cartea pe care a publicato acest medic.In prima parte explica toata filosofia acestei diete, da meniul pe doua saptamani pentru fiecare faza (I, II, si III) inclusiv retetele pe care el le sugereaza. Este intr-un fel asemanatoare cu dieta Montignac dar Galland iti sugereaza sa consumi 9 porti de fructe si legume intr-o zi (bineinteles combinate cu cantitati generoase de alimente proteice).Si era sa uit de trei ori pe zi cate o cana de ceai verde. Se pare ca accelereaza metabolismul! Daca te intereseaza un ex. de meniu pe o zi spune-mi si-ti scriu!
Sfatul meu insa e ca daca ai inceput Montignac si vezi rezultate sa mergi inainte :!:



Dupa o absenta indelungata, revin si traduc linkul cu dieta Galland.......iat-o;

Un hormon leptinei şi "produs de sânge, funcţia sa este un destinatar de semnale de saţietate lanseaza-ne la starea noastră fizică este capabil de a reduce sentimentul de foame, şi, prin termogeneza adaptive, creşterea cheltuielilor organismului de energie .
Care reprezintă statul a rezervelor de lipide din organism, leptina are un rol important în dezvoltarea de pubertate şi de sarcină, funcţionând ca un fel de termometru utilizate de către centrele de hipotalamo pentru a verifica prezenţa unor rezerve suficiente de grăsime, pentru a începe aceşti paşi importanţi .
Actele cu ambele acţiune periferice, activarea sistemului nervos simpatic, este centrală, care afectează funcţiile hipotalamusului.
Acesta este secretat de celulele ţesutului adipos, adipocite, pare clar că, atunci când există o overabundance dintre ei vor, au crescut producţia de leptina, dacă nu, care este, lipsa de celule adipoase, ar duce la niveluri mai scăzute de hormon .
Secreţia de leptina nu este influenţată numai de gradul de adiposity şi echilibrul energetic, dar şi de nivelurile sanguine ridicate ale anumitor hormoni, inclusiv de testosteron, de exemplu, adrenalină şi estrogeni.
Verificaţi greutatea unui individ este stimularea oxidarea acizilor graşi şi absorbţiei de glucoză este prevenirea depozit in non-ţesuturile adipoase, lipide.
În cazul în care de droguri responsabil de senzatia de foame si satietate, nu funcţionează corect, vom îngrăşa: în cazul în care înlocuit de un dezechilibru chimic a creat o perturbare care se numeşte "rezistenţă leptina", că acest hormon la nivelul creierului nu mai trimite un semnal de săturare induce astfel corpul nostru nu a accelera în mod corespunzător metabolismul departe de greutate.
Scopul este de a reactiva şi să conducă la o reechilibrare a leptina la scădere în greutate ca un efect natural.
Restaurarea leptina organismul reglementează în sine, şi, astfel, de foame apare din nou numai atunci când există o nevoie reală de hrană, şi dacă am fost să ia câteva kilograme, metabolismul tau va fi mai repede şi să ne la dispoziţie în timp util.
Dar ce nu bloca metabolismul nostru? În cadrul unui sistem de tensiune prea ridicat de zahăr şi de grăsimi saturate şi de excesul de greutate, leptina nu mai funcţionează şi aşa de grăsimi şi suntem prizonieri de lire sterline noastre.
Dar există alimente care pot restabili echilibrul la acţiunea de leptina, cum ar fi super alimente: fructe, în special în roşu şi albastru (cireşe, afine, rodii), legume (legume crucifere cum ar fi varza, varza racheta şi cele cu un bec, cum ar fi ceapa), condimente şi arome (busuioc, scorţişoară, nucşoară, cuişoare, patrunjel si ghimbir). Printre Superfoods există, de asemenea, de peşte, iaurt, de culoare albă de ou, şi ceai verde. Proteine în mod natural fi luate de peşte şi ouă de a consuma cel puţin trei ori pe săptămână.

Un Leo Galland şi "medic american, un nutritionist expert pentru tratamentul bolilor cronice, precum şi autor al cărţii" Dieta Galland. "
Descoperit şi a studiat efectul de "super-alimente", care legate de leptina cauza reacţii pozitive în organism, reactivarea metabolismului.
În conformitate cu zahăr Galland şi "un factor de evitat: se va asigura că dorinţa de dulciuri dispare în termen de două sau trei zile.
Dieta sugerează şi proteine, grăsimi dreapta, fibre, vitamine, minerale şi alte elemente nutritive cheie pentru îmbunătăţirea stării de sănătate a organismului.
Galland spune În cartea sa că oamenii după câteva zile de dieta lui, se va simti revigorat, revitalizata, deja un pic mai usor.
Aşa cum, care va continua cu programul şi a vedea de lire sterline dispar, sa te simti bine ca nu s-a întâmplat de ani de zile.
Acesta oferă un program de alimentare care asigură o pierdere în greutate sanatoasa pentru corp sănătos şi o greutate de lungă durată.
Explică în dieta sa slabeasca in timp ce se bucură de delicioase feluri de mâncare, cu meniuri şi reţete bogate în prospeţime şi aroma. Peşte, pui, carne de vită, paste, fructe şi legume proaspete în cantitate, low-branza de grăsime şi iaurt.
În fiecare zi, ar trebui să fie consumate 9 porţii de fructe şi legume pe zi, şi ar trebui să aibă cel puţin 25 de grame de fibre, în timp ce de grăsimi (unt sau smântână) nu ar trebui să fie şterse, dar nu poate depăşi 10% din totalul caloriilor. Proteine în loc provin din peşte (să mănânce de cel puţin trei ori pe săptămână) şi ouă, nu zaharoză pentru primele două săptămâni şi nici un prieten.
Galland scrie în cartea sa că rezultatele dieta sunt văzute după 7 zile şi că, în plus faţă de pierdere în greutate, va exista o creştere a energiei. Mănâncă slab şi de a exercita în fiecare zi.
Rezistenţa la leptina este definită de Galland pe sine ca un fel de "inflamare", care modifică sistemul în regulamentul de greutatea corporală. Această inflamaţie determină o acumulare de grăsime şi face dificilă pentru pierderea de lire sterline. Posibilitati de alimentatie mai multe fructe şi legume, seminte, fructe oleaginoase şi scăderea grăsimi şi zahăr, se rupe cercul vicios.

Inflamaţiei este eliminată În trei etape:
ETAPA 1: Aici puteţi învinge rezistenta la leptina, reduce nivelul de insulină din sânge, punând în mişcare procesul de eliminare a inflamaţiei.
PASUL 2: Această fază include pierderea in greutate pe termen lung, puteţi pierde un kilogram de o săptămână, până la greutatea dorita.
PASUL 3: În acest proces, programul are inflamaţie departe.

Am vorbit despre super "-food", dar vom intra în detalii şi se vedea câteva exemple de magie alimentare utile în înfrângerea această inflamaţie, astfel că "a introdus în organismul sa arda grasimi:

Bea ceai: suc de cireşe, rodii, afine, sucuri de legume, verde
FRUCTE: seminţe de in, susan, nuci, migdale, portocale, cirese, rodii, mere, afine, grapefruit, banane, lamai, pere, ananas, pepene galben, căpşuni, mango
Legume: broccoli, morcovi, varza, ceapa, salata verde Romaine, ardei, rosii, praz, Anghinare, şalotă, spanac, fasole verde, ciuperci, fenicul, dovlecel, vinete
Ierburi, condimente: usturoi, busuioc scortisoara,, cuişoare, şofran de India, arpagic, piper negru, ghimbir, patrunjel
FISH: sanpietro, somon, sardine, macrou, hering, cod negru, morun, ton proaspăt, unic, cambula, gameretti, crestături
ALTE: low-iaurt de grăsime, albuşul de ou, lapte degresat, brânză proaspătă
CARNE: carne de vită, de pui, curcan
Mai jos sunt câteva exemple În loc de dietă Galland

1 ZI
dimineaţă (pentru un bun trezire ceai verde)
Mic dejun: fructe proaspete, iaurt, suc proaspat de grapefruit, cafea cu lapte batut
Ceai Gustare: fructe uscate (4 nuci), verde
Ceai Pranz: supa, rulouri ton, verde
Gustare: de tomate sau suc de morcov
Cina: legume la gratar cu tofu, salata amestecate cu seminţe de dovleac şi seminţe de susan topped cu o lingura de pesto
desert: pere coapte cu sos de lamaie si scortisoara, cu cireşe.
ZIUA 2
dimineaţă (pentru un bun trezire) ceai
Mic dejun: papaya, iaurt si fructe de padure, suc proaspăt de portocale, cafea cu lapte batut
Gustare: morcovi bastonicini, ceai
Pranz: somon afumat şi omletă de ou, salata de Anghinare şi mere cu ulei de măsline şi de ceai de lămâie
Gustare: Cappuccino cu cacao, 12 migdale
Cina: pui marinat în sucul de rodie şi sparanghel sauteed la gratar cu ardei si usturoi, amestecat salata
Desert: mango si pepene galben
ZIUA 3
ceaiul dimineaţă
Mic dejun: pere si iaurt, suc proaspăt de grapefruit, cafea cu lapte batut
Gustare: 1tazza de broccoli florets, ceai.
Pranz: salata greacă (salata verde, rosii, castraveti, ceapa, masline, telemea, lamaie cimbru 1cucchiaiodi extraverginee de ulei), ceai
Gustare: iaurt si afine
cina: supa, file de peşte într-o coajă de fructe cu coajă (sărate şi a trântit trecut pe album, apoi în fructe cu coajă lemnoasă tocat şi gătită într-o tigaie) şi Salata de fenicul
desert: compot.


pfff
Incepator
Mesaje: 1
Membru din: 21/09/2009 01:39

Re: Dieta Montignac - "the heart-atac diet"

Mesajde pfff » 21/09/2009 01:48

Maybelline scrie:Aceast regim urmareste dieta Atkins, supranumita si dieta infarctului, iar doctorul Atkins care a promivat aceasta dieta a murit la randul lui de infarct.
Doctorul Montignac este destul de convingator in cartea sa, iar rezultatele dietei vin oarecum sa sustina punctul sau de vedere. Nu trebuie totusi sa neglijam rolul carbohidratilor in organism. Cerealele, cartofii, orezul au un rol f important in dieta de zi cu zi.
Eu am incercat regimul propus de Dr Montignac si intr-adevar am slabit 1o kg fara sa ma infometez, dar pot spune ca dupa cateva luni am avut cresteri in tensiune, dureri de inima si de cap ingrozitoare, si doar dupa ce am ajuns in Statele Unite si am aflat de dieta Atkins (care este de fapt acelasi lucru) si de efectele ei mi-am dat seama ca eram pe drumul sigur spre infarct. Pe langa asta trebuie tinut ca un regim de viata pentru ca imediat ce renuntati la el, reveniti la greutatea initiala.
Eu zic ca pana la urma tot sportul ajuta si e cea mai sanatoasa modalitate de a slabi si nu merita sa va puneti viata in pericol pentru cateva kg in plus.


Tu la ce film te uti? dieta Montignac admite carbohidratii , nu exclude fructele si painea asa cum o face Atkins.. si referitor la grasimi, sunt chiar recomandate cele sanatoase. Doar Atkins este o dieta extrema si nu este deloc buna de tinut pe termen lunga, faci o mare confuzie, mai ales ca poti manca orice.. poti manca dupa regulile Montignac chiar sidupa cantitatile soptime din fiecare grupa de aliment sugerate pe mypyramid.gov (daca tot esti in America acum)

anny_09
Incepator
Mesaje: 32
Membru din: 23/02/2010 06:07

Mesajde anny_09 » 24/02/2010 10:36

Care ati incercat regimul, imi spuneti va rog cat ati reusit sa slabiti? :(


Înapoi la “Cure de slabire”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator