Capcanele greutatii excesive

Capcanele greutatii excesive

Mai toate persoanele ajung la un moment dat sa se lupte cu kilogramele in plus. Daca ne dorim sa evitam acest lucru, trebuie sa invatam sa ne mentinem greutatea in parametrii normali. Dincolo de sfaturile pentru o alimentatie sanatoasa si un stil de viata activ, exista si cateva trucuri utile, mai usor de indeplinit, pe care le veti gasi mai jos.

Capcana nr. 1 - alcoolul

Alcoolul stimuleaza apetitul, prin urmare e mai bine sa-l inlocuiti cu o gustare de seara bogata in proteine. Feriti-va de bar, unde berea, alunele, chipsurile sunt la indemana. Amintiti-va ca o margarita poate avea si 500 de kilocalorii. Daca trebuie sa beti alcool, comandati-va ceva hipocaloric precum un pahar de vin sau o bere light.

Capcana nr.2 - Gustarea de dupa amiaza

Inainte de a desface pachetul cu biscuiti, intrebati-va daca faceti asta de foame sau de plictiseala. Daca e a doua varianta, mai bine mergeti si beti un pahar de apa. Daca va e foame, planificati-va o masa sanatoasa. Sau, impartiti pranzul in asa fel incat sa va ramana si pe dupa amiaza. In acest fel, nu adaugati calorii la consumul zilnic.

Capcana nr.3 - Prajiturile de la birou

Daca tortul vine cu o ocazie cu adevarat importanta, puteti manca o felie. Apoi aveti grija ca pe parcursul zilei sa scadeti din celelalte mese caloriile pe care acesta le avea. Gustarea pe care v-ati luat-o la dvs. o puteti lasa pe maine. Daca biroul este constant intesat cu dulciuri, mutati-le in frigider sau intr-un dulap. E mai usor sa rezistati tentatiei daca nu o vedeti.

Capcana nr. 4 - Iesirile la gratar

Cand iesiti cu familia sau cu prietenii la gratar, faceti-va o favoare si aduceti alimente sanatoase precum legume si fructe. Apoi, bucurati-va de mancarurile pe care nu le consumati cu regularitate: legume la gratar, cartofi copti etc. Evitati chipsurile si sucurile, care au mereu acelasi gust, indiferent daca le mananci singur sau cu familia.

Capcana nr. 5 - Cina in oras

Evitati garniturile si inlocuiti-le cu sosuri si dressinguri care sa va acompanieze felul principal. Cereti doar o felie de paine in loc de un cos plin. Incepeti cu alimentele mai putin bogate in calorii (de ex. salate) si continuati cu cele mai consistente (carne). In acest fel veti simtiti senzatia de satietate inainte de a termina portia mai bogata in calorii.

 

Comentarii

Pentru a comenta trebuie sa fii autentificat. Log in

Tort cu banane si biscuiti, in doua culori

Tort cu banane si biscuiti, in doua culori

Tort cu banane si biscuiti, in doua culori
Fasole scazuta cu ciolan de porc afumat si ardei copt

Fasole scazuta cu ciolan de porc afumat si ardei copt

Fasole scazuta cu ciolan de porc afumat si ardei copt
Poale-n brau si colacei cu branza dulce si ciocolata

Poale-n brau si colacei cu branza dulce si ciocolata

Poale-n brau si colacei cu branza dulce si ciocolata
Cele mai apreciate rețete
Prajitura Tosca
1
Dulciuri

Prajitura Tosca

Prajitura Tosca
Savarine cu frisca
2
Dulciuri

Savarine cu frisca

Savarine cu frisca
Prajitura cu foi si gem de prune
3
Dulciuri

Prajitura cu foi si gem de prune

Prajitura cu foi si gem de prune
Tort cu banane si biscuiti, in doua culori
5
Dulciuri

Tort cu banane si biscuiti, in doua culori

Tort cu banane si biscuiti, in doua culori
Parteneri
Supa crema de naut cu broccoli
Bucataras.RO

Supa crema de naut cu broccoli

Pe cădurile astea năucitoare merge grozav de bine o supă cremă și se prepară și foarte rapid. Vă invit să o...

Supa crema de naut cu broccoli
Poale-n brau (branzoaice)
Culinar.RO

Poale-n brau (branzoaice)

In Muntenia li se spune branzoaice, in Moldova Poale-n brau, dar sunt bune oricum le-ai spune.

Poale-n brau (branzoaice)
Tort Diplomat
Gustos.RO

Tort Diplomat

Reteta de tort Diplomat. Cum faci acasa cel mai bun tort Diplomat.

Tort Diplomat