Cum sa sustii exercitiile fizice prin dieta

(0)

2011-07-08 00:00:00

Cum sa sustii exercitiile fizice prin dieta Pentru un corp sanatos, avem nevoie de o alimentatie corecta si de miscare. Putini stiu putem cu ajutorul mancarii sa accentuam efectele exercitiilor fizice asupra unor grupuri specifice de muschi.

Soldurile si coapsele

Dieta bogata in legume:
Teoria hormonala sugereaza ca pentru a avea solduri si coapse frumoase, trebuie sa reducem excesul de estrogen. Pentru asta, avem nevoie de legume din familia cruciferelor si de citrice. Sporiti absobtia de estrogen prin includerea in dieta a 2-3 portii de varza, brocoli, conopida, salata verde etc. De asemenea, adaugati la micul dejun jumatate de grepfruit sau o portocala si beti 3 cesti de ceai verde cu lamaie zilnic.

Exercitii:
Unul dintre cele mai eficiente exercitii pentru tonificarea posteriorului il constituie extensiile cvadruple ale soldului. Pentru inceput, asezati-va in genunchi si sprijiniti-va in maini, apoi contractati-va abdomenul. Ridicati unul din picioare, pastrand genunchiul indoit intr-un unghi de 90 de grade si impingeti cu varfurile inspre tavan.
Faceti 3 seturi a cate 20 de ridicari pentru fiecare picior.

Abdomenul

Dieta saraca in carbohidrati
Pentru a va tonifia abdomenul rapid, inlocuiti carbohidratii din masa de seara cu legume. Inlocuiti pastele cu fasii de morcovi si orezul sau cous-cous-ul cu 100 de grame de peste, pui sau carne rosie slaba. Gustarile consistente de peste zi pot fi inlocuite cu succes de iaurt degresat si fructe.
Controlul cortizolului acest hormon al stresului, in doze ridicate constituie un motiv suplimentar al centimetrilor in plus de pe abdomen. Scadeti productia de cortizol prin relaxare si prin mese mai frecvente, dar mai putin consistente.

Exercitii:
"Bicicleta" este unul din exercitiile recomandate pentru tonifierea abdomenului. Intindeti-va pe spate, cu genunchii indoiti la 90 de grade si cu picioarele ridicate. Puneti mainile sub cap. Ridicati umerii si atingeti cu cotul drept genunchiul stang in timp ce intindeti piciorul drept (imaginati-va ca mergeti pe bicicleta). Repetati miscarea si pentru celalalt picior.

Bratele

Dieta bogata in vitamine B
Unii experti sustin ca exista o conexiune intre bratele netonifiate si nivelul hormonilor masculini din organism. Consumand complexul de vitamine B, sustineti buna functionare a grandelor suprarenale unde sunt produsi acesti hormoni. Adaugati in dieta cel putin 2 portii de legume verzi in fiecare zi. Alegeti un mic dejun bazat pe secara si tarate de cel putin 3 ori pe saptamana, si adaugati o mana de alune zilnic.

Exercitii

Stati drept si bratele intinse in lateral la nivelul umerilor, palmele indreptate spre tavan. Rotiti bratele de 60 de ori in dreapta, de 60 de ori in stanga. Relaxati-va si apoi repetati exercitiile.